-
Název společnosti
E.ON Energie -
Sídlo
F. A. Gerstnera 2151, 37001 České Budějovice -
Právní forma
Akciová společnost -
Identifikační číslo
26078201 -
Zahájení činnosti
27. 07. 2004 -
Obor činnosti
Elektrotechnika / energetika -
Počet zaměstnanců
100 - 199 zaměstnanců
Hodnocení společnosti
Celkem 2 referencí. Z toho:
Zkušenosti zaměstanců
Pracuji v Eonu na pasivní zákaznické lince, je to moje první a o to šílenější zkušenost s call centrem. Ze začátku se všichni tváří strašně mile, příjemně, mažou Vám med kolem pusy a tvrdí, že to není obyčejné call centrum. Dokonce Vám budou tvrdit, že můžete s lidmi mluvit normálně, nemusíte nic nabízet, máte bohaté možnosti kariérního růstu. Pak to vypukne. Během intenzivního školení Vám budou do hlavy lity doslova tuny informací systémem "jednou to vidíte a musíte to umět". Dva hustě popsané sešity za dva měsíce školení mluví samy za sebe. Neustále Vám bude opakováno, že co nevíte, najdete ve znalostní bázi, ale na tu nemáte reálně nikdy čas se ani podívat, natož si něco nastudovat. Ze začátku totiž musíte dělat tzv. přepisy, které nikdo normálně nedělá, protože se to mezi hovory nestihne a pak Vás budou cpát na linku. Na nějaký trénink či pomoc zapomeňte, tady nastupuje totiž dril. Velice protivné slečny Vám omlátí o hlavu všechno - tzv. zakázané slova, mezi které patří i běžné výrazy typu moment, chviličku, tak, takže. Problém je neuvěřený kontakt, protože potřebujeme na klienty kontakt, abysme jim mohli cpát úžasné nabídky. A samozřejmě za každým hovorem musí přijít nabídka, jinak je průšvih. Je jedno jestli je klient naštvaný, nebo chce řešit prkotinu, musíte nabízet, nabízet, nabízet. A mimochodem, klient je zakázané slovo, u nás máme zákazníky. Proč? Neptejte se, nikdo to neví. Telefon musíte stihnout za určitý čas, zpracovat požadavek taky a když ne, je zle. Protože fluktuace je tu obrovská, nastupují neustále kvanta nováčků, kteří většinou velice rychle utečou a tak nastupujují nařízené přesčasy. Ty rozhodne nejsou výjimečné jak praví zákoník práce, ale spíše pravidelné. Motivační systém ala žebříček je takový, že se nahoru jako někdo nový nikdy nedostanete, protože když Vám bude chtít někdo najít chybu v hovoru, nabídkách, emailu nebo čemkoliv, tak prostě najde. A bez odměn dostanete pár korun. A k tomu všemu neskutečná buzerace. Krátké přestávky, během kterých si nesmíte jít na dvůr pro jídlo nebo zapálit. Na místě musíte být 10 minut před začátkem pracovní doby, ale běda Vám, vypnete li systémy minutu před koncem pracovní doby. A zapomeňte na to, že utečete jinam v rámci firmy. Je tu sice něco jako back-office, ale do toho radši vemou nováčky z venku, než aby přijali někoho z linky se spoustou znalostí. Asi mají strach, že by jim tam chtěli utéct všichni. Zkrátka E.onu se vyhýbejte obloukem.
3 měsíce - 1 rok
Ne, nedoporučil
Neuvedeno
Neuvedeno
E.ON Energie, a.s., je jako zaměstnavatel poměrně schizofrenní :) Zatím jsem neviděl firmu, kde by byl tak rpopastný rozdíl mezi lidmi, kteří chtějí pracovat a lidmi, kteří nechtějí. Paretův princip funguje i zde a občas mi přijd, že 20 % lidí udělá 80 %výkonu. Pozitivně hodnotím, že zaměstnavatel je na jihu Čech schopný nabídnout kontakt se zahraničím. Benefity jsou naprosto průměrné (respektive nejsou moc kreativní a já osobně je nepovažuji za benefity Platové ohodnocení vnímám pozitivně. Workload je poněkud extrémní, ale záleží na tom, na jaké oddělení člověk nastoupí. Jsou oddělení, kde to tak horké není. Ačkoliv to nemohu posoudit, myslím, že se zaměstnavatel hodně tolerantně staví k mateřské "dovolené" a k rodičovství obecně.
0 - 3 měsíce
Ano, doporučil
Neuvedeno
Neuvedeno