• Název společnosti

    Prague Car Sharing
  • Sídlo

    Bílkova 855, 11000 Praha
  • Právní forma

    Společnost s ručením omezeným
  • Identifikační číslo

    5185157
  • Zahájení činnosti

    28. 01. 2016
  • Obor činnosti

    Neznámo
  • Počet zaměstnanců

    1 - 5 zaměstnanců

Hodnocení společnosti

Platové ohodnocení
Benefity
Míra volného času
Možnost karierního růstu
Atraktivita lokality
Spolupracovníci
Pracovní prostředí
Jistota pracovního místa
3.3

Celkem 8 referencí. Z toho:

4 pozitivních
2 neutrálních
2 negativních

Zkušenosti zaměstanců

gavin-5.png
před 7 roky
řidič

Maximální spokojenost. Plat záleží na člověku, kolik a jak pracuje. To se mi líbí nejvíce, žádné omezení, je to jen na mě.

Translate
Pracoval jsem zde po dobu
3 měsíce - 1 rok
Doporučil bych přátelům
Ano, doporučil
Pracoval jsem na pozici
řidič
Organizační složka
Neuvedeno
Je reference užitečná? Ano (4) Ne (0) Nahlásit zneužití
phoebe-4.png
před 7 roky
řidič

Pracovala jsem jako řidička v Prague Car Sharing necelý půl rok. Hledala jsem pouze přivýdělek k práci, kterou jsem v té době vykonávala jen na půl úvazek. Absolvovala jsem pohovor s jejich personalistou a byla jsem snad prvně v životě překvapená z toho, že všechno, co bylo řečeno na pohovoru, byla pravda. Na začátku jsme se bála, že každého jen namotivují a pak se na něj vykašlou, ale tady to bylo naopak. Líbilo se mi,, že se o mě dobře starali a vždycky pomohli, pokud jsem si nevěděla rady s předáním auta apod. Absolovala jsem před prvním směnou školení, které mi dalo hodně a po první směně jsem se už vůbec nebála. Peníze mi přišly každý měsíc na účet a ještě sama jsem i věděla, kolik si vydělám. Jako největší plus považuji flexibilitu. Chodila jsem do své práce a brigádu jsem si potřebovala plánovat podle svého. Nikdo mi z kanceláře nediktoval, kdy mám jezdit a který den. Směny jsem si plánovala sama. Kdybych se nemusela stěhovat, jezdila bych u nich i teď. Za mě velké plus. Nezažila jsme moc firem, kde by byli slušní lidé a hlavně by na vás nehráli furt samé hry a křivárny. Navíc kdo chce, tak si přišel i na moc hezké peníze. Je to o lidech a o přístupu.

Translate
Pracoval jsem zde po dobu
3 měsíce - 1 rok
Doporučil bych přátelům
Ano, doporučil
Pracoval jsem na pozici
řidič
Organizační složka
Neuvedeno
Je reference užitečná? Ano (4) Ne (0) Nahlásit zneužití
gavin-5.png
před 7 roky
řidič

Rád bych se podělil o svou zkušenost v Prague car sharing. Přečetl jsem si tady některé příspěvky a tak si říkám, jestli jsme všichni pracovali pro stejnou firmu. Z celkového pohledu za mě velmi dobrá spokojenost. Pracoval jsem tu víc jak rok, takže si myslím, že jsem tu práci řidiče i firmu poznal velmi dobře. Jsem jedním z těch lidí, co hledal přivýdělek, pracoval jsem krátký dlouhý v pohostinství a už mi to lezlo krkem, tak jsem hledal něco, kde si trochu odpočinu a řízení mě baví. Takže jsme nastoupil sem jako brigádník na pozici řidič. Práce byla v podstatě dost jednoduchá, já jezdil často i do zahraničí a v Praze jsem se narodil, takže jsem kolikrát ani nepoužíval navigaci a jezdil zkratkama, který dobře znám. Cestující byli až na výjimky v pohodě a dokonce jsem poznal pár docela zajímavých lidí. V podstatě totiž vozíte lidi, kteří si vás objednají, teda pokud vy je chcete svést. Jezdil jsem vždycky osmičky, většinou víkendy, když jsem nemusel být v mý tehdejší práci a noční, kdy je Praha dobře průjezdná. Po půl roce jsem se na svou práci vykašlal a začal tady jezdit naplno. Asi tak 20, někdy i 25 směn za měsíc. Výhodou bylo, že jsem si směny plánoval sám. Nevýhodou zas to, že bych klidně ocenil i delší směny než osmihodinový. Takových nás bylo i víc.

Auta byla v dobrým stavu, některá nová, myslím, že nejstarší mělo asi jen dva roky. Jezdil jsem nejčastěji na Rapidovi a Superbu. Mají tam nejvíc Rapidů, co moc nežerou naftu, tak jsou pro tuhle práci asi nejvhodnější. Občas se mi stalo, že mi auto předal řidič, který kašlal na údržbu a auto bylo vevnitř trochu špinavý. Vždycky to stačilo dát do protokolu a víc jsem už neřešil. Technický potíže s auty jsem extra neměl, občas na jednom autě zlobila spojka, ale to se pak odstavilo. Výhodou je, že aut mají asi 18, takže i když něco s jedním autem bylo, mohl jsem si vzít jiný. Auta jsem si vždycky vyzvedával a vracel na jedno místo, kde jsme i dotankoval. Každý auto má mobil, který používáte po celou dobu svý směny. Měl jsem občas problémy s nabíječkou nebo baterkou, ale i to se dalo řešit náhradním telefonem, který se vyzvednout kdykoliv na centrále.

Jako mínus bych zmínil některé řidiče, při tom celkovým počtu minimum, ale když jsem začínal, někteří byli dost bezohledný, buď přijeli pozdě na předávku, nebo se vykašlali na předávku úplně. Musel jsem to řešit se zaměstnanci v kanclu, abych dostal kompenzaci za čekání na jinýho řidiče. Ale i to postupně vymizelo, stěžovalo si na ně víc řidičů, tak ty potížisty postupně vyházeli. Mile mě ale překvapilo, kolik tam jezdí ženských. Měli jsme i svou partičku řidičů a pravidelně chodili do hospody na Floru. Bylo nás asi osm a scházíme se občas i dnes. Nikdo z nás nebyl profesionální řidič, všichni jsme začínali jako řidiči bez zkušeností s rozvozem lidí, ale pro nikoho z nás to nebylo těžký, dostali jsme se do toho rychle i díky školiteli Jakobovi, myslím, že tam ještě pracuje, tak jemu velký díky za pomoc. Jezdil s náma, tak jsme ho potkávali i v terénu.

Peníze jsem měl většinou o dost vyšší, než v pohostinství, proto jsem tam taky skončil. Moje nejvyšší tržba za směnu byla přes 6 tisíc, ale bylo to o svátcích, do mě šlo 5 tisíc, to jsem nikde neměl za 8 hodin práce. Ale byla to výjimka, většinou jsem měl tržby kolem 2 tisíc, takže do mě šlo tak 1200 za směnu. Tady dost záleží, kdo je aktivní a kdo ne. Já bral skoro všechny cestující, ale viděl jsem řidiče, co v autě spal na parkovišti. Takže to je o přístupu.

Firmě bych doporučil pořídit jiné držáky na telefony v autech, některý špatně držely. Dále by bylo fajn se zbavit řidičů, co na to kašlou, aby zbytečně neblokovali auta. Jinak za mě celkový dojem pozitivní. Neměl jsme nikdy problém s výplatou nebo se zaměstnanci. To se o pohostinství říct nedá. Pro mě to byla zajímavá zkušenost, kterou bych doporučil asi každému, koho baví řízení a chce přijít na jiný myšlenky.

Translate
Pracoval jsem zde po dobu
1 rok - 2 roky
Doporučil bych přátelům
Ano, doporučil
Pracoval jsem na pozici
řidič
Organizační složka
Neuvedeno
Je reference užitečná? Ano (5) Ne (1) Nahlásit zneužití
antonio-4.png
před 7 roky
řidič

Nechapu co tady resite. Uz jsem delal mnohem horsi brigady. tady sedim v aute a ridim. Cista hlava. Ty telefony v autech byli kramy, co dali novy, tak vsechno funguje . A penize jsou ok ted je i cim dal vic. Jasny, ze kdyz nekdo misto jezdeni kempi na parkovisti moc nevydela a ze tam takovejch par je. A tadyta smlouva co sem kdo dal na "ukazku" to vubec neni ona, mam to podepsany od brezna tak, vim jak vypada. Jeste tenkrat po skole mi jedna firma zaplatila profesak a musel jsem tam za to zustat tri roky!!! Tady chtej jen par smen to snad zvladne kazdej. Komu vadi ridit tak se do toho nema hrnout.

Translate
Pracoval jsem zde po dobu
3 měsíce - 1 rok
Doporučil bych přátelům
Ano, doporučil
Pracoval jsem na pozici
řidič
Organizační složka
Neuvedeno
Je reference užitečná? Ano (1) Ne (0) Nahlásit zneužití
gavin-2.png
před 7 roky
řidič

Neseriozní firma, která parazituje na lidech, kteří si chtějí brigádně přivydělat. Pracoval jsem pro ně jako řidič s aplikací Uber a Taxify, přibližně 4 měsíce.
Byl jsem hloupý, že jsem podepsal smlouvu (DPP), kde je uvedeno, že musím odjezdit 300 hod., jinak musím uhradit této firmě za školení 18 000 kč.
- Bylo to školení toho typu na půl hod a bez jakékoliv.....cituji školitele pana Pazdioru - "¨No tady máte uber, tady máte taxify, zapnete mobil a můžete jet"......dále jsme dostali akorát pár papírů o aplikacích, kodexy správného řidiče, které jsme si mohli individuálně přečíst.

Naivně jsem si myslel, že to po nás chtít nebudou, když neuděláme vyloženě nějaký malér, který by poškodil firmu. Ovšem jsem mluvil s jedním kolegou, který nebyl spokojen s výplatou a chtěl odejít, ale manažer společnosti pan Bartoš mu vyhrožoval, že musí 18 000 uhradit! Kolega nebyl zdaleka jediný komu bylo vyhrožováno a byl nucen pro ně novodobě otročit téměř zadarmo...

Ve smlouvě je uvedeno, že z tržby, kterou odjezdíme si bere Uber a Taxifi 15% + Prague Car Sharing také 15%, takže by jsme měli mít z tržby 70%. Dále podle smlouvy jsme měly dostávat fixní plat, což je 66 za hod. Je nutno uvést, že nám bylo z platu ztrženo nájem auta -800 kč a proježděné palivo za směnu. Směny byli 8 hodinové, ranní, odpolední a noční směny. Noční směny byli bez příplatků a žádných benefitů. Do nočních směn jsme byli častokrát nuceni, jelikož o nočních byla většinou největší tržba, kterou si firma celou uzurporovala pro sebe a řidiči dostávali almužnu. Jezdili jsme s bílími auty škoda Rapid a Superb.
Auta byla v tolikrát ve špatném technickém stavu s naprosto ojetými pneumatikami, samozřejmě když někoho chytli policisté, tak musel uhradit pokutu celou sám.

Mé osobní zkušenosti: První má výplata přibližně 3 200 kč za 8 směn, což nedělá 66/hod ale 50/hod, dále denně jsem měl průměrně 15 jízd s tržbou 1 800 kč. Z tržby jsem neměl vůbec nic a ještě jsem nedostal ani celý fixní plat! Další výplaty byla za 55/hod, 39/hod což jsem dělal za 312 kč na den. Potom mě měli zaplatit ještě dvě výplaty 22 jízd= 176 hod dohromady, když jsem oznámil, že jsem svých 300hod odjezil a odcházím. Nezaplatili mi ani haléř!!!

Samozřejmě jsem snažil s firmou jednat, že s výplatou je něco nepořádku. Mluvil jsem také po telefonu s manažerem firmy panem Bartošem. Cituji jeho slova...... - "Pane X vy jste pro nás prodělečný řidič. My z toho také musíme něco mít. Víte ale nám nejde jen o to aby jsme z toho měli něco my, ale aby jste z toho měl hl. něco Vy! ;-)"

Po tomhle rozhovoru se mé pozitivní iluze o Prague Car Sharing rozplynuly....... Naštěstí to mám už za sebou a podruhé si dám pozor jakou smlouvu podepisuji.

Translate
Pracoval jsem zde po dobu
3 měsíce - 1 rok
Doporučil bych přátelům
Ne, nedoporučil
Pracoval jsem na pozici
řidič
Organizační složka
Neuvedeno
Je reference užitečná? Ano (3) Ne (5) Nahlásit zneužití
boney-1.png
před 7 roky
Uživatel

Dobrý večer, všem chci říct, kdo by chtěl nastoupit do této firmy a to i jako brigádník, ať si to moc, ale hodně moc promýšlí..... Dávejte si pozor, co podepisujete ve smlouvě, jinak pracujete za pár korun a s tím začnou i velký problémy, poněvadž bude hodně složitý odejít, aniž byste nezaplatili tučnou pokutu😏. zkrátka ztráta času a zbytečný problémy. Pokud mohu radit, vyhybejte se této firmě obloukem.

Translate
Pracoval jsem zde po dobu
3 měsíce - 1 rok
Doporučil bych přátelům
Ne, nedoporučil
Pracoval jsem na pozici
Neuvedeno
Organizační složka
Neuvedeno
Je reference užitečná? Ano (1) Ne (3) Nahlásit zneužití
marshall-2.png
před 7 roky
Uživatel

Dobrý den.
Chtěl bych tímto upozornit na tuto společnost.Měl jsem se účastnit školení po podpisu smlouvy.
Ještě,že jsem si ji pořádně přečetl a cca.po 30 minutách jsem opustil pobočku této společnosti .Smlouvu jsem samozřejmě nepodepsal a to ze dvou hlavních důvodů.

a)vzorec na výpočet odměny,když si do něj dosadíte
reálná čísla vám vypočte naprostou almužnu,v některých případech se můžete dostat do mínusu.

b)Když jsem vznesl dotaz,jak se společnost zachová ,když mě bude kontrolovat magistrát(jelikož společnost jezdí pro Uber a Taxify.Tak je to problém.Doporučuji si o této problematice něco nastudovat).Zněla odpověď.No to musíte provést plnou součinnost s kontrolními orgány.(ano to musíte,zvláště když je u toho policie).My pak s vámi sepíšeme plnou moc a budeme vás zastupovat.A my uděláme plnou moc s Uberem a ten bude zastupovat nás.(toto vysvětlení mě docela pobavilo).
Nastíním reálný scénář,jak by to zřejmě dopadlo
Magistrát zahájí správní řízení s vámi,nikoliv se společností,která vás zaměstnává.Co udělají oni,aby se problému zbavili.Vymyslí si na vás nějaké stupidní porušení pracovní smlouvy,tak aby vám mohli napsat okamžitou výpověď.A žádné zastupování přes plnou moc neproběhne.Ve smlouvě totiž není žádný bod,že je jejich povinnost toto udělat.Resp.,že by za to převzali odpovědnost.

Abych to shrnul.V předchozí recenzi napsal recenzent,že je to společnost parazitující na lidech.Bohužel mi nezbývá nic jiného,než s tím souhlasit.
Pozorně si přečtěte smlouvu nebo raději se této společnosti vyhněte obloukem.

Já jsem měl štěstí,že jsem jim nenaletěl.

Translate
Pracoval jsem zde po dobu
0 - 3 měsíce
Doporučil bych přátelům
Ne, nedoporučil
Pracoval jsem na pozici
Neuvedeno
Organizační složka
Neuvedeno
Je reference užitečná? Ano (1) Ne (4) Nahlásit zneužití
ted-4.png
před 7 roky
řidič

Brigáda v pohodě. Ke studiu ideál.

Translate
Pracoval jsem zde po dobu
0 - 3 měsíce
Doporučil bych přátelům
Ano, doporučil
Pracoval jsem na pozici
řidič
Organizační složka
Neuvedeno
Je reference užitečná? Ano (0) Ne (0) Nahlásit zneužití