-
Název společnosti
ŠKODA AUTO -
Sídlo
tř. Václava Klementa 869, 29301 Mladá Boleslav -
Právní forma
Akciová společnost -
Identifikační číslo
177041 -
Zahájení činnosti
20. 11. 1990 -
Obor činnosti
Automotive -
Počet zaměstnanců
10 000 a více zam. -
Web
http://www.skoda-kariera.cz
Hodnocení společnosti
Celkem 8 referencí. Z toho:
Zkušenosti zaměstanců
Výborné finanční podmínky a benefity. Možnost získat mezinárodní zkušenosti. Obrovská byrokracie. Minimální míra autonomie. Levá ruka neví, co dělá pravá. Jednání firmy/nadřízených se zaměstnanci mnohdy postrádá respekt.
1 rok - 2 roky
Ne, nedoporučil
Neuvedeno
Neuvedeno
Ve Škoda Auto a.s. jsem pracoval osm let. Za tu dobu jsem musel zaměstnavatele nahlásit na SUIP, GKS, PČR, USOZ, protože se dopouštěl protiprávního jednání. Dokonce jsem založil s právníkem web kde lze potřebné informace o firmě nalézt zde: http://pohled-za-zrcadlo-skoda-auto.blog.cz/ Dodnes ve firmě probíhá intenzivní audit a šetření. Jde o to, že někteří zaměstnanci prodávají ve firmě drogy a korupce v odborech a je toho mnohem více. Tohoto zaměstnavatele NEDOPORUČUJI!!!
5 let - 10 let
Ano, doporučil
Operátor výroby
GKS
Mluvím o pobočce KVASINY !!! O Škodovce se (na základních dělnických pozicích) dá říct jedno - nikdo si tam nestěžoval na peníze, ale zároveň tam málokdo vydržel dlouhodobě (myšleno 2roky+). Práce je sice primitivní, ale dělat na jedoucím páse je hrozná morda, kterou si neumí představit nikdo, kdo ji nezažil. Od kolektivu moc nečekejte, oni nejsou zlí a někteří vám i pomohou, ale za nadstandard bych ho neoznačil ani omylem. Kvasiny jsou navíc plné poláků, kteří se sice velice rychle naučili pár českých sprosťáren (nadávek), ale ani Ň navíc.. Pro vedení jste jen "děvky" (to je prosím pěkně oficiální výraz) a v podstatě se s nikým na ničem nedomluvíte. Postup výš ? V téhle firmě nestačí mít na zajímavější pozice "kamarády nahoře", tady se musíte i správně jmenovat... A rozhodně zapomeňte na škodovácká náborová videa a PR články o tom, jaké je to u nich pracovat. Realita je někde úplně jinde a třeba školení u dělníka vypadá : "Tady mi podepiš že jsi absolvoval školení a běž zase makat..." Pro mě tahle práce nebyla, neměl jsem na ní a tak jsem odešel. Kamarádům bych nedoporučil, ale obecně nezavrhuji. Pokud si chcete solidně vydělat, jste mlád s dobrou fyzičkou a "věci okolo" máte v paži, není to špatný flek.
3 měsíce - 1 rok
Ne, nedoporučil
dělnická profese
Neuvedeno
Velice dobře zpracována škodovácká kampaň.Pracoval jsem na pozici operátor výroby.Nástupní plat 20800 hrubého žádná sláva, tento základ budete brát podobu třech měsíců.Pro člověka který je zdaleka je to málo.Nástupní plat za tu dřínu v taktu minimálně 35000 hrubého .Pánové, nevěřte tomu co vám naslibují!
0 - 3 měsíce
Ne, nedoporučil
Neuvedeno
Neuvedeno
Zničená totálně s inv. důchodem.
5 let - 10 let
Ne, nedoporučil
Operator
Neuvedeno
Zničený člově...hlavně psychicky...průměrný plat to za to nestojí .
5 let - 10 let
Ne, nedoporučil
Neuvedeno
Neuvedeno
Českou pobočku firmy z Vlkohradu netřeba představovat, tady je pár postřehů zevnitř.
Alibismus: olympijská disciplína ve firmě, za žádných okolností tam z nikoho nevydolujete jakékoliv vyjádření, nedej bože rozhodnutí. Co se neupeče ve VW, to vám ve Škodě nenaservírují.
Byrokracie: další olympijské zlato, pokud se vám bude po předchozích zaměstnáních zdát, že už jste viděli všechny formuláře světa, tady zjistíte, že jste teprve na začátku jejich poznání. Elektronické nahrazují papírové a obráceně, někdy je třeba obojí křížově duplikovat, než se vydáte na trnitou cestu sběru signatur, v jejímž průběhu možná padnete vyčerpáním.
Kolegové: Mladí, krásní, dynamičtí. Starej se o sebe a my uděláme totéž.
Technika a design: Nuda, nuda, nuda. Až to bude mít Porsche, Audi, VW a SEAT, pak přijde řada na Škodu. Nikdy nebudeme na bedně, ale účast se taky počítá. Aspoň nikdo neotravuje s novinkami, to by si člověk mohl spálit prsty. Říká se tomu konzervativní design.
Pracovní prostředí: Klasický open space, při nástupu je obvykle problém se základním vybavením, čekáte čtrnáct dní na stůl se židlí, pak měsíc na laptop, mezitím na vypůjčeném vybavení smolíte žádosti o přístupy a vyplňujete hory papírů.
Kariéra: Leda přestupem na jiné oddělení, jinak je stav při nástupu zakonzervován. Delší pobyt na jednom místě se nedoporučuje.
Plat: pěkný nadstandard pro místní, lehce podprůměrný po odečtení nákladů na bydlení a dopravu pro přespolní.
3 měsíce - 1 rok
Ne, nedoporučil
Vývojový pracovník
Neuvedeno
Firma nabízí možnosti - závisí na ambicích a snaze se něco učit a někam posunout.
Jako všude nejvíc záleží na nadřízených. V mém případě mohu jen chválit - můj nadřízený mi dává dostatečný prostor, mohu pracovat a rozhodovat samostatně. Současně mohu kdykoliv diskutovat své názory a nápady, dostávám zpětnou vazbu formulovanou i v případě kritiky motivačně.
Škoda Auto je obrovská společnost, součást nadnárodního koncernu. S tím souvisí občasná byrokracie a náročnost některých schvalovacích procesů.
1 rok - 2 roky
Ano, doporučil
Project Manager
Neuvedeno