-
Název společnosti
Vodafone Czech Republic -
Sídlo
Vinohradská 3217, 10000 Praha -
Právní forma
Akciová společnost -
Identifikační číslo
25788001 -
Zahájení činnosti
13. 08. 1999 -
Obor činnosti
Telekomunikace -
Počet zaměstnanců
2000 - 2499 zaměstnanců
Hodnocení společnosti
Celkem 5 referencí. Z toho:
Zkušenosti zaměstanců
Co se týká pracovního prostředí, tak po přestěhování do nové budovy je vše modernější, vzdušnější, prostornější. Jen co se týká obědů, tak toho v okolí moc není. Kolegové, se kterými úzce spolupracuji jsou přátelští, občas spolu zajdeme i do hospody a trávíme spolu i volný čas. Komunikace mezi odděleními je už o něco složitější, záleží na koho narazíte. Benefitově je Vodafone jeden z nejlepších, co jsem měla možnost poznat.
Translate2 roky - 5 let
Ano, doporučil
Neuvedeno
Telesales
výborný zaměstnavatel, váží si svých zaměstnanců. přesto, že už tam dlouho nepracuji, často na ně vzpomínám v pororvnání s ostatními společnostmi, které se mají ještě hodně co učit :)
Translate2 roky - 5 let
Ano, doporučil
Neuvedeno
Neuvedeno
Dělal jsem na IRS (franšíza). Narozdíl od kmenového tu nemáte žádné benefity. I když se inzerát tváří, že budete dělat pro VF, smlouva je na někoho, kdo vede franšízu. Bacha na to a hned se ptát, zda budete dělat pro VF nebo pro franšízu (Indirect Retail Store=IRS). Pokud je to IRS, zvažte, zda Vám to stojí za pokus a zda není výhodnější jít na VF (DRS) prodejnu. Mají to tam podle mě lepší. Telefon který byl v inzerátu veden jako samozřejmost, jsem nedostal, což jsem se dozvěděl až po podpisu smlouvy a na školení v Praze. Po mém odchodu už naštěstí nic takového v novém inzerátu nebylo. Jediné co jsme měl byl tarif zdarma, RED LTE (neomezene SMS, volani + 1,5GB = nic moc, aspoň se vcítíte do zákazníka který taky s Vámi bojuje po WiFi o data...) Zaškolení na centrále bylo uplne nah*vno (hodnotíte ho ale bez praxe, poslední den a tak máte dojem , že umíte ) V reálu děláte nepoměrně jiné věci, než co Vás učí na školení, jak je to nyní ( jsem od školení už cca 1 a půl roku ) se školením ale netuším, myslím, že vzhledem ke kvalitě to už bude jiné. Na prodejně jsem neměl moc možnost si sednout. Na nových prodejnách co jsem byl, už jako zákazník, je tuším nějaká židle. Dost bolí nohy. Košile, triko, svetr byl od VF. Boty a kalhoty musíte mít dle manuálu VF a ty si platíte sami. Přestávka neplacená, v práci jste o 30 min dříve aby jste připravili prodejnu. Tzn 8 a půl hodiny + čas na převlečení + když je zákazník, čas s ním. Práce: ráno se Vám nahrnou lidi co jdou někam na šichtu a mají čas si zaběhnout něco pořešit, pak je klid většinou do oběda, to začnou chodit další a pak do 3-4, to přijde vlna z práce. Nejhorší to má ten, kdo zavírá pobočku, když přijde zákazník pár minut před zavíračkou. To se děje pravidelně. Každý wohnout ví, do kolika máte otevříno a tak se přiřítí chvilinnku před zavřením, jakože pohoda, dyk voco dééé. Musíte ho obsloužit, odejde po zavíračce, přesčas Vám nikdo moc nechce zaplatit (dyk to je jen 15 minut, no) a teprvá potom můžete začít zavírat pobočku, vypínat PC, počítat kasu a další obslužné práce. Kdyby ta práce byla jen v obsluze zákazníka, tak se to až přes občasné řvaní (dost často oprávněně), že mají něco špatně na vyúčtování, docela dá. Problém je, že musíte nacpat tarif, na smlouvu, jinak neplníte plán. Problém je, že na pobočce je to vždy nejdražší řešení. Tze když si to udělá zákazník skrze telefon, internet nebo retence, nemáte co nabídnout. Stejný tarif co máte vy, je většinou na jiném prodejním kanále mnohem levnější. Další problém je, když máte pobočku v obchodním centru tak konkurence je pár metrů od Vás a dost často má nabídku levnější. VF nemá metalické sítě tze hodně věcí nabídnout ani nemůžete (ADSL, TV služby). Jste tedy na pobočce, přijde k Vám zákazník který má již vše připraveno od jiných poskytovatelů a vy mu můžete/musíte udělat jen servis se zprovozněním, bonusy shrábne linka, internetový poskytovatel tarifu nebo nejaký subjekt který má nasmlouvané speciální tarify (ČD, banky, úřady, zamestnanecké smlouvy). Pak jsou tu předplacenky&důchodci. Řeší koruny, nic nechtějí platit, otravují s požadavky které nemůžete splnit, nadávají Vám, že ste drazí. Vedou monology s dojmem originality nikdy neslýchané. Speciální kategorie jsou lidé s virtuály zjistivší, že jejich síť běží na VF. Mají dojem, že tu vše vyřešíte, nechápou, že k tomu mají jiný kanál a na pobočce nezmohou nic.... Dál podnikatelé, které má na starosti Business a pro ty také nemůžete nic moc udělat, což se setkává s jasně sdělenou nevolí. Pak jsou magoři, bezdomovci a různí prudiči které obsloužit musíte, nic z nich nemáte a stejně se vrátí. Pokud jste u pultu statického nahrávání (ten pult s červeným kruhem na zemi), musíte každému, uplně každému, natlačit nabídku na tarif a to ten vyšší, pokud možno. To celé dle mapy hovorů, cca bod po bodu, jak je uvedeno v manuálu. zažil jsme dva, postupně se to lepší, není to tak debi*ně rigidní jak to bývalo, starší zaměstnanci pamatují i horší pokyny na vedení hovoru. "Mapa hovoru" působí debi*ně, kostrbatě, obě strany se cítí trapně... ideální, když to musíte natlačit někomu: kdo evidentě nemá ani korunu má už někde jinde nebo ví za jakou cenu až může být nabídka na internetu, retencích, od konkurence má dobíječku, přišel se zeptat na kryt na telefon, přišel Vám vynadat za fakturu, přišel si pro přenos čísla atd. to je v reálu každý druhý. VF moc záleží na hodnocení firmy zákazníkem. Tedy krom FB, diskusních fór, hospod a MHD kde všude si může VF vyslechnout, co si o jeho nabídce myslí průměrný zákazník, má VF vlastní separátní hodnotící SMS, které Vám mají přijít po každé návštěvě na pobočce, zavolání na linku, interakci s VF. Zde má zákazník odpovědět, jak to vidí na škále od 1/10, 10 nej. Blbé je, že Vám to jde do platu. Jedno špatné, za "1", hodnocení a cca 10x musíte dostat maximální hodnocení "10". Zákazník který si přišel pro informaci o novém telefonu na splátky, či vyměnit SIM za novou, Vám tak vynadá: že telefon je drahý, splátka je drahá, že jste svi*ě, že vodafone je na ho*no, že nemáte dost dat. A tak jste zákazníku, který odcházel "spokojen" s novou SIM, měli vysvětlit preventivně, že nic z jeho výtek není pravda ač jasnovidec nejste a co se mu honí hlavou netušíte. Když je zákazník naštván na kohokoliv, na cokolik od VF, odnese to Váš plat. Jako zaměstnanec máte minimální šanci ovlivnit zákazníkovo hodnocení VF jako firmy. Když tedy zákazníka "udržíte" na stávajícím tarifu, aspoň, nedostanete nic do platu na bonusu, zákazník pošle špatné hodnocení a ještě Vám bude toto strženo na platu. Normální situace, nic vyjímečného. Nejlepší jsou zahraniční zákazníci, kteří myslí, že hodnocení "1" je nejvíc a tak Vám to tam šoupnou, super, nedík. Stejného ukliknutí se dopustí i domácí, ne však tak často. Pak se neustále mění podmínky (na IRS je to dle zaměstnavatele, na DRS sbíráte body) tze težko soudit. Další věc co zasahuje do Vašeho platu je provoz na prodejně; VF monitoruje kolik lidí vstoupí do prodejny a od toho se vyvíjí požadavek na počet prodejů toho a onoho. Je dobré si tedy vybrat prodejnu, kde je provoz. Požadavek na prodej je vždy a tak je lepší, pokud nechcete jít dom se základem, být na prodejně kam chodí lidé stále... Být to jen o obsluze, bez prudění s hodnocením a odposlechem tak jsem spokojen i se základem cca 13-4k, (okresní město, Praha je víc samo) TL:DR = navštivte pobočku, je tam dost lidí? Není!... nepracujte tam. Je to franšíza? To znamená menší nastupní plat, nemáte body a bonusy, telefon a horší trf od zaměstnavatele (co jsem byl v kontaktu s dalšíma spolupracovníkama, bylo to u franšízy pokaždé horší) Spolupracovníci = no nic moc, většinou kikoti, základka, střední max., VŠ jen jako brigáda, pokud Vám to jde, dá se, není to práce vyčerpávající, skloubit se studiem. PS: smazejte si před reklamací telefon do továrka, jinak Vám občas nějaké hovado (nejen v servisu) ale aj na prodejně projede fotky, FB. Nepřihlašujte se na vystavených tel. na FB, email, etc. zůstane to tam, koukají na to zákazníci (ne, nestíháme to mazat) a pak zaměstnanci. Vaše osobní údaje jsou v úplném bezpečí, určitě si nepoznamenáme adresu, kde bydlíte a případně neofotíme (prtsc neděláme, to je moc nápadný) zvláště u vhodných kusů.
Translate3 měsíce - 1 rok
Ne, nedoporučil
za pultem
IRS prodejna
Práce ve Vodafonu patří mezi ty lepší. Co se týče platu, tak už to dlouho není, co to bývalo. Hlavně když nepracujete na centrále v Praze, ale na Callcentru v Chrudimi, kde je většina specializovaných týmů pro zákaznickou péči a technická podpora. Benefity, kterými se Vodafone honosí jsou v dnešní době pro firmu této velikosti už standardem na pracovním trhu a platy hlavně v Chrudimi jsou spíše podprůměrné a člověk se docela nadře. Je to asi způsobeno tím, že v regionu Pardubického kraje se jedná o jednoho z největších zaměstnavatelů, takže tlak na navyšováni mezd není tak velký. Pokud chcete pro Vodafone pracovat, snažte se dostat do Prahy, jinak si zas tolik nevyděláte.
Translatevíce než 10 let
Ne, nedoporučil
Neuvedeno
Neuvedeno
Jestli jsem se skutečně někde něco naučila, jak v rámci školení, tak zkušenostmi, tak zde.
Translate1 rok - 2 roky
Ano, doporučil
operátor infolinky
Neuvedeno